ŽANR: dramska serija
SEZONA: 4.
MREŽA (USA): FX
MREŽA (Hrvatska): RTL Televizija
STATUS: prikazuje se, ulazi u 5. sezonu
TV.com OCJENA: 9,1/10

Julian McMahon i Dylan Walsh su Christian Troy i Sean McNamara, dva uspješna plastična kirurga koji vode naizgled idiličan život - Matt je pravi obiteljski čovjek, dok je Christian ženskar koji sa svojih četrdeset godina bez imalo muke osvaja mnoge žene. Njihovi svakodnevni problemi i nevolje koje donosi život čine ovu nepredvidljivu, intrigantnu i nerijetko šokantnu seriju koja već godinama osvaja gledatlje diljem svijeta.

Kao što je već gore spomenuto, Nip/Tuck najesen ulazi u svoju nevjerojatnu 5. sezonu, što govori sasvim dovoljno o uspješnosti i originalnosti ove kontroverzne serije. No, kako je serija sa tako jednostavnom pričom postala takav hit? Jednostavno. Potrebne su samo scene seksa koje ne sakrivaju mnogo toga, crni humor i obiteljska drama. Zajedno s hrpom ljudi željnih plastične operacije, s kojima se gledatelji zbog svojih unutarnjih nemira i problema nerijetko poistovjećuju.

Scenarij nije velika pozitivna stvar ove serije, jer osim psovki od kojih se rijetko tko ne bi posramio, u seriju ne unosi nikakvu pretjeranu dozu originalnosti, maštovitosti i zabave. Zato postoji glazba. Ako ste vjerni gledatelj serije, onda znate da ne postoji epizoda u kojoj asistentica kriruga zamahne svojom rukom kraj CD playera i ne uključi glazbu pred operaciju. A dobro znate što onda slijedi. Vrlo šokantna scena rezanja, udaranja, šivanja, krvarenja i sličnih "trikova" koje kirurzi poznaju, dok u pozadini vrlo često slušamo pjesme koje uz takvu scenu odmah postanu izuzetno morbidne.

No, ne vrti se sve oko profesionalnih problema. Jedan veliki dio radnje, koji je mnogima draži od profesionalnih dilema i problema s kojima se kirurzi nose, nosi obitelj. A to je ono što samo Sean ima, iako se u priču često uplete i Christian. Iako pomalo uštogljen, ukočen, kako god, lik Seana sa svojim ispadima, brzim promjenama raspoloženja ne bi bio isti kad bi ga zamijenio neki drugi glumac, jer su gledatelji već navikli na njegovu glumu. A ona se, barem meni, učinila jako ukočena, monotona i beživotna na početku serije, te me je u trenucima i dobrano živcirala. Ništa drukčije na mene nije djelovala ni gluma Joely Richardson a.k.a Julie. Sad, nakon odgledanih epizoda i epizoda serije, polako se navikavam i počinjem mariti za likove. A to je po meni znak da jednog dana, kad ponestane epizoda za gledanje, moje raspoloženje i neće biti tako dobro.

Jesu li dva doktora potpune suprotnosti? Obiteljski čovjek nasuprot promiskuitetnog bezosjećajnog bogatuna? Rekli biste da nemaju sličnosti. No u ovom slučaju biste se prevarili. Duboko analizirana psiha dvojice prijatelja kroz velik broj epizoda pokazuje kako vrlo često uloge znju biti zamijenjene, što stavlja Christiana u bolji položaj, kao čovjeka i kao prijatelja, dok Sean bježi od problema, ne pokušava ih riješiti, te prihvaća činjenicu da je kukavica.

Propali model, "life coach", starica ovisna o plastičnim operacijama, sijamski blizanci... Sve su to ljudi koji se pojavljuju u ovom kontroverznom hitu... Ako ne gledate seriju, pričekajte dok krenu reprize, jer napokon samo par epizoda, bit ćete uvučeni u svijet McNamara/Troy!

Objavljeno u 22:50 • Komentari (0) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License